Ako postupovať pri vrátení alebo reklamácii tovaru

 

Objednaný kúsok sa Vám páči, len nesedí veľkosť?


Vytvorte si na našom e-shopu čo najskôr novú objednávku, aby Vám tovar neunikol.
Peniaze za nevyhovujúci produkt/y Vám budú vyplatené obratom od prijatia Vašeho balíčku.



Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Nevyhovujúci tovar je možné vrátiť do 14 dní (od prevzatia zásielky) bez udania dôvodu

Balíček nám pošlite späť spolu s vyplneným formulárom na túto adresu: MODE.cz, M-Palác, Heršpická 814/5a, Brno, 639 00.

Tovar musí byť vrátený kompletný, v pôvodnom stave (vrátane visačky), nesmie javiť známky opotrebenia a používania.

Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodné prádlo.

Peniaze Vám budú zasláné na uvedené číslo účtu do 14 dní od prevzatia zásielky.

 

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Na Vámi objednaný tovar sa vzťahuje záruka 2 roky, v ktorej môžete tovar reklamovať.

Balíček s reklamovaným produktom nám zašlite späť spolu s vyplneným formulárom a dokladom o zaplatení na túto adresu: MODE.cz, M-Palác, Heršpická 814/5a, Brno, 639 00.

Poštovné pri vrátení tovaru si  kupujúcí hradí sám.

 

Pri vrátení alebo reklamácii tovaru je nutné zaslať formulár, ktorý nájdete v balíčku spolu s tovarom alebo k vytlačeniu ZDE.

 

V prípade vyzdvihnutia tovaru na niektorej z našich kamenných predajní pomocou bezplatného osobného odberu je možné vrátenie do 14 dní, 

ale len na pobočke, kde bol tovar ZAKÚPENÝ.

 

Ďakujeme Vám!

Všetko pre Vás vybavíme čo najskôr a čoskoro sa Vám ozveme.

Tým MODE.cz

© 2013-2019 mode.sk